Bir Kraliçe, istediği kitaplara sahip olmak için çok kötü şeyler yapar...


13.9.15

"Ölüm Defteri Vol. 1: Can Sıkıntısı - Tsugumi Ooba" Manga Yorumu ♛



    Herkese müthiş bir manga yorumundan merhaba! Nasılsınız, tatiliniz nasıl geçiyor? Benimki her zaman olduğu gibi evde geçiyor. Odamdan pek çıkmıyorum ve sürekli bir şeyler okuyorum. Bu sefer de, AkılÇelen Kitaplar'ın bana gönderdiği Ölüm Defteri'nin (#DeathNote) ilk cildini okudum. Benim için baya ilginç bir deneyim oldu çünkü ilk kez manga okuyorum ve böyle tersten okumak falan çok güzeldi. Bir oturuşta, yarım saatte bitirdim ben ve keşke daha yavaş okusaydım diye kendime kızdım. Serinin diğer kitapları bende yok ama en kısa zamanda hepsini alacağım. BU MANGALAR MUHTEŞEM! AŞIK OLDUM, AŞIK!

Light ve Ryuk.

    Muhtemelen herkes bu seriyi biliyordur. Ben yine de, kısacık bir şekilde konusunda bahsedeceğim. Öhöm öhöm, Şinigami Ryuk bir gün insanoğlu dünyasına bir defter düşürür: DEATH NOTE. Bu deftere adı yazılan tüm insanlar ölür ve iki seçilmiş insan olan Light Yagami ile L'in muhteşem savaşı da böyle başlar. Dünyaya düşen defteri çok başarılı bir öğrenci olan Light bulur ve defteri kullanmaya başlar. Gerçekten de insanların öldüğünü kendi gözleriyle gördükten sonra dehşete kapılır. Ama daha sonra, kendi ideallerindeki dünyayı yaratabilmek için bu defteri kullanmaya karar verir ve cani suçluları ortadan kaldırmaya başlar. Suçlular birbiri ardına öldükçe, dünyadaki birçok gizemli olayı çözen "L" bu tuhaf olayı da çözmesi için görevlendirilir. Peki L peşindeyken Light kutsal görevini devam ettirebilecek midir? Bunların hepsi arka kapakta yazıyor ve daha fazlasını öğrenmek istiyorsanız hemen gidip bu muhteşem mangayı almanız lazım!

Aiiiy.

    İşte olaylar tam olarak bu şekilde başlıyor. Ben kendi adıma Light'a bayıldım! Nasıl da zeki, nasıl da muhteşem bir karakter! Tabii elbetteki L de öyle! İkisi de o kadar harikalar ki! Sanırım ben ikisine de aşık oldum, aralarında ayrım yapamıyorum bile! İkinci cilt için ölebilirim! Çok fena heyecanlı bir yerde bitti, acaba neler olacak diye düşünmekten çatlayacak duruma geldim yahu! Hemen alacağım, hemen!

    Bu arada Ryuk da aşırı müthişti! Yani tamam korkunç falan ama ben onu da çok sevdim. Light ile birlikte takılmaları falan çok sevimli gerçekten. Ah, Light ah. SENİN KADAR ZEKİSİ, MUHTEŞEMİ, YAKIŞIKLISI VAR MI ACABA? ELBETTE YOK! Sormam bile hata, bunu aklımdan geçirmem bile hata elbette. Ay ben gidip tekrar okuyacağım! İnsan otuz kez okusa bile bıkmaz, sıkılmaz! O kadar güzeldi ki, aklımdan çıkaramıyorum.

Ay çok havalı! 

    Beni böyle harika bir manga ile tanıştırdıkları için de AkılÇelen Kitaplar'a sonsuz teşekkür ediyorum! Bayılarak okudum, (birazdan da tekrar okuyacağım zaten) seriye anında aşık oldum ve Light için de ölebilirim! Kesin serinin diğer kitapları daha da heyecanlı ve güzeldir! HERKES BU SERİYİ ALSIN VE HEMEN OKUSUN! YOKSA ÇOK PİŞMAN OLURSUNUZ, BENDEN SÖYLEMESİ. Görüşmek üzere, ben gidip muhteşem Light ile vakit geçireceğim!







                                 

                                               PUANIM ♛ 



                5 YILDIZ:  Satırlarına aşık oldum! Hadi gidip evlenelim, tatlım!  




 

4 yorum:

Mope dedi ki...

Bence yorum kısmını kapat ya da 12 cilt bitene kadar yorumlara bakma ve internetten hiç bir şekilde Death Note hakkında araştırma yapma. Görsellerden bile spoiler yersin.
Bu arada 3 bölümlük live action filmi ve 37 bölümlük animesi var. Tabi bunlar manga serisi bittikten sonra bak.

Adsız dedi ki...

Bu nasıl kitap yorumu abi :D

Zeynep Dilara dedi ki...

Tamam, hiçbir şekilde bakmayacağım! 😌 teşekkür edeeerim.

Zeynep Dilara dedi ki...

Tam bir fangirl yorumu :D

Yorum Gönder