Bir Kraliçe, istediği kitaplara sahip olmak için çok kötü şeyler yapar...


12.9.15

"Cennetteki Yabancılar 1 - Terry Moore" Çizgi Roman Yorumu ♛



    Herkese aşırı harika bir çizgi roman yorumundan merhaba! Nasılsınız? Ben süper derecede iyiyim! Çünkü Cennetteki Yabancılar 1 benim okuduğum ilk çizgi roman! Başlarken o kadar heyecanlıydım ki, anlatamam! Kargodan geldiği ilk andan itibaren, elimden bırakamadım zaten! Kapağı o kadar güzel ki! Katchoo'nun o asil tavrı muhteşem bir şekilde çizilmiş! Bayılıyorum ya bu kıza, hastası oldum! Her hareketi mi bu kadar muhteşem olur bir insanın? Söz konusu Katchoo ise elbette olur!

Ay ya yerim sizi! 

    Ben konuya öyle birden girdim, çok özür dilerim ama baya heyecan yaptım. Konudan çok az bir şekilde bahsedeceğim, hiçbir şekilde spoiler vermeyeceğim çünkü BU ÇİZGİ ROMANI HERKESİN ALIP OKUMASI LAZIM! AŞIK OLACAKSINIZ! Öhöm öhöm, Katchoo muhteşem bir şekilde güzel ve genç bir kadın. Kendisi çok zeki, özgür ruhlu ve hem ev arkadaşı olan hem de en yakın arkadaşı olan Francine'e deli gibi aşık. Ama tüm bunlar, nazik ve tatlı David ile tanışmaları sonucu değişiyor! Ortaya çıkan aşk üçgeni yer yer aksiyonla süsleniyor ve muhteşem bir romantik komedi hikayesi doğuruyor.

    Tabii bunlar arka kapakta yazılı olanlar! Şimdi, benim kitaba duyduğum aşka geçebiliriz. ALLAH'IM O KADAR GÜZELDİ Kİ! Anlatmaya nereden başlasam hiç bilemiyorum. Bir insanın, mükemmel bir çizgi romandan isteyebileceği her şeye sahip Cennetteki Yabancılar! İçinde bolca aksiyon var, aşk var, eğlence var, mükemmel karakterler var, harika çizimler var yani DAHA NE OLSUN? Bayılarak okuyacağınız, muhteşem bir serinin ilk kitabı! Zaten okuduktan sonra serinin diğer kitapları nerede diye ağlamaya başlıyorsunuz! Türkçe'ye sadece ilk iki kitabı çevrildi ve Gerekli Şeyler Yayıncılık sayesinde de iki kitap da benim oldu! Onlar büyük bir incelik göstererek kitapları okumam için bana gönderdiler! Gerçekten muhteşem bir yayın! Harikalar, müthişler, süperler!

Yaaa bu kadar tatlı olmayın! 

    Bu harika çizgi roman serini hala bilmeyenler varsa, okumayanlar varsa hemen gidip alsınlar! Ben arkadaşlarıma almaları için fena halde baskı yaptım, onlar da benim aşırı bir şekilde aşık olmamdan dolayı çok merak ettiler ve en kısa sürede iki kitabı da alacaklar. Ay inşallah serinin diğer kitapları da en kısa sürede çevrilir! Ben zaten hemen ikinci kitaba başladım, o daha da muhteşem bir şekilde ilerliyor! Aksiyon tavan yapmış durumda! Hemen bitmesin diye yavaşça okumaya çalışıyorum ama dayanamıyorum! Hemen kendini okutuyor, hiç sıkmıyor.

    Gerekli Şeyler Yayıncılık, size ne kadar teşekkür etsem az! Hem harika bir çizgi roman serisini bizlerle buluşturdunuz, hem de kitapları bana gönderdiniz! MUHTEŞEMSİNİZ! Tekrar tekrar söylüyorum, HARİKASINIZ! Çok çok çok ama çok teşekkürler! :')

    Bu arada, yazarın orijinal sitesinde muhteşem resimler var! Çok beğendiklerimi de aşağıya bırakıyorum ki, siz de görüp aşık olun!
 


Katchoo ve
  Francine. 
Katchoo ve
  Francine.

David, Katchoo ve
Francine.
 







                                         PUANIM ♛ 



             5 YILDIZ:  Satırlarına aşık oldum! Hadi gidip evlenelim, tatlım!



0 yorum:

Yorum Gönder